2008. április 15., kedd

Medvehagymás-gombás tészta


Ma munkából hazamenet szembesültem a „Mit eszünk vacsorára?” kérdéssel.
Estére már nem főzök olyan gyakran, mint korábban, általában hideget eszünk.

Szerencsére volt otthon gomba, egy kis medvehagyma, így ezekből dobtam össze egy mártást a spagettire.

Nagyon jól sikerült, medvehagyma-szezonban ajánlom mindenkinek, hogy készítse el, ráadásul gyorsan meg lehet csinálni, ha valami könnyű tésztaételre vágyik az ember.

Recept

50 dkg barna csiperke
15 dkg medvehagyma
2 gerezd fokhagyma
egy kis ág rozmaring
7 dkg vaj
5 dl tejszín
40 dkg spagetti
tálaláshoz reszelt parmezán

A gombát nagyobb darabokra vágom, vajon elkezdem pirítani. Sóval, rozmaringgal, frissen őrölt borssal ízesítem, hozzáadom a felcsíkozott medvehagyma-leveleket. Addig párolom-pirítom, amíg a gomba megpuhul és a hagyma összeesik. Hozzádobom a felaprított fokhagymát, felöntöm a tejszínnel és kb. 3 perc alatt összeforralom. Kifőzöm a spagettit, leszűröm, ráöntöm a mártást és egy-két perc alatt összemelegítem. Reszelt parmezánnal tálalom.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hogy egész évben legyen "Medvehagymás-gombás tészta" az asztalon, ajánlom a www.mirelit.com oldalt ahol egésu évben lehet kapni fagyaszott és sózott medvehagymát.

Én próbáltam Tutijó!

Zsuzsi írta...

Köszönöm a tippet:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails